NOVINKY
Najčastejšie chyby pri expanzii na čínsky trh (2. časť)
Najčastejšie chyby pri expanzii na čínsky trh (2. časť) V predošlom článku sme sa venovali chybám spojeným s nepochopením nákupného správania a podcenením nutnosti prispôsobenia ponuky preferenciám čínskych zákazníkov. V tomto článku sa vás pokúsime vystríhať pred ďalšou chybou, ktorá vás môže stáť šancu na čínskom trhu. Je ňou podcenenie úlohy sociálnych sietí a marketingu ako takého. Marketing […]
Ako budovať značku v Číne?
Ako vytvoriť značku pre čínsky trh? Ak už máte za sebou úvodný prieskum čínskeho trhu a rozhodli ste sa na jeho základe exportovať tovary alebo služby do Číny, je potrebné pustiť sa do vytvorenia čínskeho mena vašej spoločnosti, značky a produktov. Ešte pred tým ako oslovíte prvých potenciálnych partnerov bude potrebné pripraviť aj preklady propagačných […]
Najčastejšie chyby pri expanzii na čínsky trh (1. časť)
Najčastejšie chyby pri expanzii na čínsky trh (1. časť) Čína so svojim trhom 1,4 miliardy potenciálnych zákazníkov dlhodobo láka firmy po celom svete. Dosiahnuť úspech na tomto trhu, však znamená pre každú firmu niečo iné. Kým giganti ako KFC a Starbucks cielia na celú Čínu a úspechom sú tisíce otvorených prevádzok a milióny obslúžených zákazníkov každý […]
Čo je potrebné zvážiť pri rozhodovaní sa o prieniku na čínsky trh?
Čo je potrebné zvážiť pri rozhodovaní sa o prieniku na čínsky trh? Ste na tejto stránke pretože sa zamýšľate nad vývozom vašich produktov alebo služieb na čínsky trh? Gratulujeme, vybrali ste si trh so skutočne enormným odbytovým potenciálom! Čína je druhou najväčšou svetovou ekonomikou a jej 1,4 miliardy obyvateľov neustále zvyšuje svoju kúpnu silu. […]
Úvod do sociálneho marketingu v Číne
Úvod do sociálneho marketingu v Číne pôvodný môj článok si prečítajte na UnitedLife Online marketing môžete v Číne robiť iba cez domáce sociálne siete Teraz si predstavte, že v Číne nie je legálne dostupná ani jedna zo spomenutých platforiem. Neznamená to však, že je v tejto krajine online marketing v plienkach. Práve naopak. Propagácia firiem, značiek a produktov je […]